2011. május 21., szombat

Fraxinus ornus első hajtásai tréningben



4 megjegyzés:

MapleTree írta...

Szia,

szépen alakul a fa tetszik nagyon.
Én az ágakat megpróbálnám meggörbíteni, mert csak simán vízszintesre drótozva nem hat természetesnek számomra.
Ha a szélességéből leveszel, sokkal magasabb fának fog tűnni(próbáld meg valamilyen képszerkesztővel retusálni)
A gyökérnyakat nem látni, a következő évben érdemes lenne levenni annyi földet, hogy látszódjon oldalra futó gyökér, amennyiben van.
A méret lenyűgöző
üdv
Attila

dedici írta...

Szia Gábor!
Nagyon szép ez a növény!Szemrevalónak tünt már a márciusi bejegyzés alatt is de mostanra igazán látványos lett!Bevallom kicsit irígykedve nézem a növényeidet és,hogy ilyen yamadori túrákon veszel részt.Tavaly augusztusi bejegyzésed alatt esett már szó közös yamadorizásról,tovább kellene ezt a dolgot tárgyalni... ;)Tudok én is pár jónak tűnő helyet ami felderítésre vár...

Üdvözlettel:Zsoldos Tamás, Hódmezővásárhely

Takács Gábor írta...

Szia Attila!

Igen, észrevételeid próbálom majd korrigálni. Nekem is a szélesség csökkentés az elsődleges cél viszont a gyökérnyaka nem tudom milyen de majd kibontom jövő tavasszal. Most is megkapartam de csak sok vékonyka gyökeret találtam ezért visszatemettem hogy azok is a fa életben maradásáért tegyék meg azt amit kell.
Köszi építő kritikáid!
Üdv Gabi

Takács Gábor írta...

Szia Tamás!
Részemről is ok nekem is vannak olyan helyek ahonnan már csak ki kell emelni a fákat (Fraxinus, Crataegus) csak nem mindig jut időm akkor mikor nekik is aktuális lenne, de szépen fejlődnek a kezem alatt a szabadban. Ősszel összehozunk majd egy túrát mit szólsz. Vagy akár hamarabb is a keresgélés érdekében.
Üdv Gabi!