2012. január 18., szerda

Buxus sempervirens


2010-es begyűjtési állapot








Némi alapmetszés és lekötözésen esett át eddig.




Most vettem elő és készítettem néhány lehetséges irányt mely szerint eljárok majd.
Említettem a múlt nyáron Papp Sándornak ezt az egyedet és a bátorságom hiányát a fával kapcsolatba, de ő azt felelte, hogy merjek metszeni. Kijelentése alapján készítettem egy olyan rajzot is amin a főágat teljesen eltávolítottam. Nem lenne rossz.









1. elképzelés a paint segítségével az alatta lévő beállítás szerint



A 2. már papírra vetve a felette lévő kép szerint





a 3. verzió a felette lévő fotóról mintázva




..és a 4.

2 megjegyzés:

Rab István írta...

Szia

nagyon sok lehetőség van a fában.Én a 4 é1 re szavazok.
Jó munkát

István

Katicabogi írta...

Szia.

4-es. Csudiszép fa lesz ez.

Üdv